Branding / Huisstijl
Kastnation
Moderne en iconische branding / huisstijl
Voor KastNation
Het doel van Albert was, om na jarenlange ervaring in de fitness-branche en het winnen van enkele bodybuilding wedstrijden een sportsuplementen merk te starten waarbij hij met zijn ervaring hobbymatige en professionele fitness-fanaten te helpen met hun voeding en om een hoge kwaliteit aan supplementen op de markt te brengen. Deze supplementen dragen bij aan het opwekken van spieren, het behouden van spieren en het vergroten van energie en uithoudingsvermogen tijdens het sporten.
Om deze onderneming te kunnen starten had Albert natuurlijk een passende branding/huisstijl nodig waar mensen zijn merk aan kunnen herkennen.
De uitdaging
Een moderne en opvallende logo & huisstijl om Albert zijn sport-supplementen merk mee te identificeren. Het logo was niet alleen bedoeld
om te gebruiken op de supplementen verpakkingen, maar Albert had ook ambities om kleding en accesoires op de markt te brengen voor zijn merk. Met dit in gedachten werd er gewerkt aan een logo wat zo iconisch en herkenbaar mogelijk was.
Aangezien dit voor Albert de eerste stap was naar zijn eigen supplementen merk hebben we goed gebrainstormt over de visie van de onderneming en de mogelijkheden wat betreft het logo en de huisstijl.
De aanpak
Na goed samen te hebben gebrainstormt en een duidelijk beeld te hebben gevormt van de visie van Albert zijn merk, de doelgroep en de algemene stijl die KastNation moest hebben.
Vervolgens hebben we het logo in woorden en met een mood-board gevisualiseerd en dit met Albert gecommuniceert.
De volgende stap was om het logo te schetsen, en verder uit te werken. Uiteraard hebben we Albert in dit process volledig op de hoogte gehouden en was er ruimte voor feedback en eventuele aanpassingen.
Omdat Albert al idee'en had om het logo niet alleen op de webshop en de fitness producten te visualiseren, maar ook op bedrijfswagens, kleding en accesoires werd hier natuurlijk vanaf het begin al rekening mee gehouden.
Het resultaat
Het ontwerp voor KastNation is modern, opvallend en iconisch. Het logo is terug te zien op vrijwel alle producten
van Albert, en word zelfs gebruikt voor marketing doeleinden op zijn Lamborghini en zijn blauwe bestelbus.
In vergelijking met logo's van concurrenten is dit logo echt uniek en is het een "mascotte" voor het merk KastNation en voor Albert zijn bedrijf in het algemeen.
De samenwerking met Albert liep op rolletjes en was zeer geslaagd, door het grondig brainstormen en het uitwisselen van ideeën was het voor beide partijen snel duidelijk wat Albert zocht. Hierdoor was er amper tijd nodig voor het aanpassen en verbeteren van het logo waar door Albert al snel een top logo gereed had voor zijn bedrijf.
De ervaring van Albert van Kastnation
Het logo van Kastnation, ontworpen door Nerdje.nl, was een geweldige start voor mijn onderneming. Het is niet alleen het logo, maar ook het herkenbare symbool/icoon van het merk. Dankzij de veelzijdigheid gebruiken we het niet alleen op de website en supplementen, maar ook op kleding en accessoires. Het logo versterkt consistent onze branding in marketing. We zijn erg tevreden met de samenwerking en het resultaat.
Albert van Kastnation Ook een prachtig op maat gemaakt project?
CONTACT
Info@nerdje.nl
Bel Ons
+31 6 407 189 80
Branding / Huisstijl
Kastnation
Moderne en iconische branding / huisstijl
Voor KastNation
Het doel van Albert was, om na jarenlange ervaring in de fitness-branche en het winnen van enkele bodybuilding wedstrijden een sportsuplementen merk te starten waarbij hij met zijn ervaring hobbymatige en professionele fitness-fanaten te helpen met hun voeding en om een hoge kwaliteit aan supplementen op de markt te brengen. Deze supplementen dragen bij aan het opwekken van spieren, het behouden van spieren en het vergroten van energie en uithoudingsvermogen tijdens het sporten.
Om deze onderneming te kunnen starten had Albert natuurlijk een passende branding/huisstijl nodig waar mensen zijn merk aan kunnen herkennen.
De uitdaging
Een moderne en opvallende logo & huisstijl om Albert zijn sport-supplementen merk mee te identificeren. Het logo was niet alleen bedoeld
om te gebruiken op de supplementen verpakkingen, maar Albert had ook ambities om kleding en accesoires op de markt te brengen voor zijn merk. Met dit in gedachten werd er gewerkt aan een logo wat zo iconisch en herkenbaar mogelijk was.
Aangezien dit voor Albert de eerste stap was naar zijn eigen supplementen merk hebben we goed gebrainstormt over de visie van de onderneming en de mogelijkheden wat betreft het logo en de huisstijl.
De aanpak
Na goed samen te hebben gebrainstormt en een duidelijk beeld te hebben gevormt van de visie van Albert zijn merk, de doelgroep en de algemene stijl die KastNation moest hebben.
Vervolgens hebben we het logo in woorden en met een mood-board gevisualiseerd en dit met Albert gecommuniceert.
De volgende stap was om het logo te schetsen, en verder uit te werken. Uiteraard hebben we Albert in dit process volledig op de hoogte gehouden en was er ruimte voor feedback en eventuele aanpassingen.
Omdat Albert al idee'en had om het logo niet alleen op de webshop en de fitness producten te visualiseren, maar ook op bedrijfswagens, kleding en accesoires werd hier natuurlijk vanaf het begin al rekening mee gehouden.
Het resultaat
Het ontwerp voor KastNation is modern, opvallend en iconisch. Het logo is terug te zien op vrijwel alle producten van Albert, en word zelfs gebruikt voor marketing doeleinden op zijn Lamborghini en zijn blauwe bestelbus.
In vergelijking met logo's van concurrenten is dit logo echt uniek en is het een "mascotte" voor het merk KastNation en voor Albert zijn bedrijf in het algemeen.
De samenwerking met Albert liep op rolletjes en was zeer geslaagd, door het grondig brainstormen en het uitwisselen van ideeën was het voor beide partijen snel duidelijk wat Albert zocht. Hierdoor was er amper tijd nodig voor het aanpassen en verbeteren van het logo waar door Albert al snel een top logo gereed had voor zijn bedrijf.
De ervaring van Albert
van Kastnation
Het logo van Kastnation, ontworpen door Nerdje.nl, was een geweldige start voor mijn onderneming. Het is niet alleen het logo, maar ook het herkenbare symbool/icoon van het merk. Dankzij de veelzijdigheid gebruiken we het niet alleen op de website en supplementen, maar ook op kleding en accessoires. Het logo versterkt consistent onze branding in marketing. We zijn erg tevreden met de samenwerking en het resultaat.
Albert van Kastnation