Branding & Webdesign

BodyArt Personal Training

Branding en een moderne website

Voor BodyArt Personal Training

Artur had als doel om na jaren lange ervaring in de fitness-educatie,
de eerste lokale personal training studio te openen in zijn woonplaats Roelofarendsveen.
Om deze onderneming te kunnen starten had hij natuurlijk een passende branding/huisstijl
nodig waar mensen zijn bedrijf aan kunnen herkennen.

BodyArt Personal Training bied begeleiding en coaching bij het fitnessen, voor zowel mensen
die al ervaring hebben met sporten maar ook voor mensen zonder enkele vorm van ervaring.

BodyArt Personal Training is de enigste aanbieder van volledige privacy op het gebied van
fitnessen in de regio. Omdat dit het meest unieke aspect is aan de nieuwe onderneming was
het van enorm belang om dit extra te benadrukken.

Dit project in het kort

HET PROCESS VAN NERDJE.NL

In 5 Stappen van Concept tot Realiteit

Bij Nerdje.nl geloven wij in samenwerking, dat noemen we Co-Creatie.
Om een zo duidelijk mogelijk beeld te krijgen van de visie van het bedrijf of de organisatie waar we mee werken
beginnen we eerst samen te brainstormen, en een plan te maken.

Vervolgens wordt het plan uitgewerkt door middel van Content Creatie (Design) & Testen (Development implementatie).
Zodra het product gereed is voor gebruik word het geimplementeerd, verbeterd en vervolgens doorlopend geoptimaliseerd
zodat de hoogst mogelijke effectiviteit word opgebouwd naar mate van tijd.

Samen Brainstormen

Strategie & Concepten

Content Creatie

Testen + Updaten

Blijvend Optimaliseren

De uitdaging

(1) Een moderne en opvallende logo & huisstijl, (2) met een bijpassende, snelle en informatieve website, (3) Offline marketing ontwerp zoals visitekaartje en flyer, (4) Fotografie om te gebruiken op de website, social media & de flyer (5) en de huisstijl doorgevoert in social media uitingen waardoor het bedrijf zowel in het echt, op de website en op social media herkenbaar blijft.

Aangezien dit een nieuw en opstartend bedrijf betreft was het voornamelijke doel op korte termijn dat een zo groot mogelijk deel van de doelgroep op de hoogte zou worden gesteld van de opening van het nieuwe lokale bedrijf en van de diensten van Artur.

De aanpak

Na goed samen te hebben gebrainstormt zijn we uiteraard begonnen met het meest belangrijke van de huisstijl, namelijk het logo.
De felle kleuren oranje en blauw zijn gekozen voor de huisstijl van BodyArt Personal Training omdat het een jonge en moderne sfeer geeft.

Vervolgens hebben we de huisstijl en de kleuren uiteraard meegenomen naar de website. Het doel van de website was voornamelijk mensen informeren over de diensten die BodyArt aanbiedt, en om de zeer brede doelgroep in kaart te brengen en men bewust te maken dat vrij wel iedereen van harte welkom is bij BodyArt.

Dit was van groot belang omdat we wilden uitsluiten dat potentiele klanten misschien het idee zouden krijgen dat de dienst niet geschikt zou zijn voor hen.

Het resultaat

Het ontwerp voor BodyArt is jong, modern en herkenbaar, net als de onderneming. Het logo valt op en vat duidelijk samen waar de onderneming om gaat en wat het doel van de onderneming is. Daarnaast is de website een zeer gewaardeert digitaal visitekaartje van Artur.

Een groot deel van de doelgroep op lokaal niveau is bereikt, mede door het promoten van de open dag, de posts op social media en de flyer. Daarnaast is de website in het eerste kwartaal van de opening door rond de 30% van de totale inwoners in de gemeente bekeken, al met al een zeer geslaagd project voor BodyArt Personal Training.

De ervaring van BodyArt Personal Training

Ook een prachtig op maat gemaakt project?

Wat is de naam van uw bedrijf of organisatie?
Wat doet uw bedrijf of organisatie, en wat voor soort doelgroep heeft het?
Waar kan Nerdje.nl uw mee helpen? (meerdere opties mogelijk)
Wanneer kunnen we u het beste bereiken?

CONTACT

E-mail

Info@nerdje.nl

Bel Ons

+31 6 407 189 80

Social Media

De klanten van Nerdje.nl beoordelen ons met een

4.2/5

5/5

(6 beoordelingen)

Branding & Webdesign

BodyArt Personal Training

Branding en een moderne website

Voor BodyArt Personal Training

Artur had als doel om na jaren lange ervaring in de fitness-educatie, de eerste lokale personal training studio te openen in zijn woonplaats Roelofarendsveen. Om deze onderneming te kunnen starten had hij natuurlijk een passende branding/huisstijl nodig waar mensen zijn bedrijf aan kunnen herkennen.

BodyArt Personal Training bied begeleiding en coaching bij het fitnessen, voor zowel mensen die al ervaring hebben met sporten maar ook voor mensen zonder enkele vorm van ervaring.

BodyArt Personal Training is de enigste aanbieder van volledige privacy op het gebied van fitnessen in de regio. Omdat dit het meest unieke aspect is aan de nieuwe onderneming was het van enorm belang om dit extra te benadrukken.

Dit project in het kort

De uitdaging

(1) Een moderne en opvallende logo & huisstijl, (2) met een bijpassende, snelle en informatieve website, (3) Offline marketing ontwerp zoals visitekaartje en flyer, (4) Fotografie om te gebruiken op de website, social media & de flyer (5) en de huisstijl doorgevoert in social media uitingen waardoor het bedrijf zowel in het echt, op de website en op social media herkenbaar blijft.

Aangezien dit een nieuw en opstartend bedrijf betreft was het voornamelijke doel op korte termijn dat een zo groot mogelijk deel van de doelgroep op de hoogte zou worden gesteld van de opening van het nieuwe lokale bedrijf en van de diensten van Artur.

De aanpak

Na goed samen te hebben gebrainstormt zijn we uiteraard begonnen met het meest belangrijke van de huisstijl, namelijk het logo.
De felle kleuren oranje en blauw zijn gekozen voor de huisstijl van BodyArt Personal Training omdat het een jonge en moderne sfeer geeft.

Vervolgens hebben we de huisstijl en de kleuren uiteraard meegenomen naar de website. Het doel van de website was voornamelijk mensen informeren over de diensten die BodyArt aanbiedt, en om de zeer brede doelgroep in kaart te brengen en men bewust te maken dat vrij wel iedereen van harte welkom is bij BodyArt.

Dit was van groot belang omdat we wilden uitsluiten dat potentiele klanten misschien het idee zouden krijgen dat de dienst niet geschikt zou zijn voor hen.

Het resultaat

Het ontwerp voor BodyArt is jong, modern en herkenbaar, net als de onderneming. Het logo valt op en vat duidelijk samen waar de onderneming om gaat en wat het doel van de onderneming is. Daarnaast is de website een zeer gewaardeert digitaal visitekaartje van Artur.

Een groot deel van de doelgroep op lokaal niveau is bereikt, mede door het promoten van de open dag, de posts op social media en de flyer. Daarnaast is de website in het eerste kwartaal van de opening door rond de 30% van de totale inwoners in de gemeente bekeken, al met al een zeer geslaagd project voor BodyArt Personal Training.

De ervaring van BodyArt Personal Training

Ook een prachtig op maat gemaakt project?