Branding & Webdesign

Andy Janssen Bouwkostenadvies

Branding en een moderne website

Voor Andy Janssen Bouwkostenadvies

Voor Andy Janssen Bouwkostenadvies hebben wij de het logo, de website en de visitekaartjes mogen maken. Dit project kwam uit stand door de vraag van Andy Janssen of wij konden helpen met het realiseren van een digitaal visitekaartje, namelijk de website.

Het voornaamste doel van Andy met deze website was om mogelijke opdrachtgevers meer informatie te kunnen bieden op het gebied van bouwkostenadvies, door zijn jaren lange ervaring
en de grote hoeveelheid aan connecties in de sector, was marketing niet van belang.

Andy Janssen Bouwkostenadvies biedt advies op het gebied van de bouwsector aan een
groot scala aan klanten: Grote bouwbedrijven, gemeentes, grote transport bedrijven,
sportclubs en particulieren.

Andy Janssen Bouwkostenadvies is een van de weinige volledig onafhankelijke adviseurs
op het gebied van bouwkostenadvies in de regio. En wint daar door veel vertrouwen van een
groot aantal partijen.

Dit project in het kort

HET PROCESS VAN NERDJE.NL

In 5 Stappen van Concept tot Realiteit

Bij Nerdje.nl geloven wij in samenwerking, dat noemen we Co-Creatie.
Om een zo duidelijk mogelijk beeld te krijgen van de visie van het bedrijf of de organisatie waar we mee werken
beginnen we eerst samen te brainstormen, en een plan te maken.

Vervolgens wordt het plan uitgewerkt door middel van Content Creatie (Design) & Testen (Development implementatie).
Zodra het product gereed is voor gebruik word het geimplementeerd, verbeterd en vervolgens doorlopend geoptimaliseerd
zodat de hoogst mogelijke effectiviteit word opgebouwd naar mate van tijd.

Samen Brainstormen

Strategie & Concepten

Content Creatie

Testen + Updaten

Blijvend Optimaliseren

De uitdaging

(1) Een moderne en duurzaam ogend / specialisties logo & huisstijl,
(2) met een bijpassende, snelle en informatieve website,
(3) Ontwerp van visitekaartjes, (4) Fotografie om te gebruiken op
de website.

Omdat Andy Janssen zijn bedrijf al vele jaren ervaring heeft was marketing niet van belang, en lag de focus vooral op het informeren van mogelijke klanten die door connecties van Andy Janssen naar zijn website verwezen zouden worden. Vandaar dat het van belang was om de mogelijkheden van de diensten van Andy Janssen zo duidelijk en zo breed mogelijk weer te geven.

De aanpak

Een goed project begint uiteraard met een goede branding, uiteraard begon het met het logo. Na een groot aantal variaties van kleuren in het logo op te sturen naar Andy kwamen we uit bij de kleur groen, voornamelijk om het duurzame aspect in het werk van Andy te belichten. De groene kleur in de huisstijl is meegenomen naar de website en de visitekaartjes.

Terwijl er aan de huisstijl en de visitekaartjes werd gewerkt, waren we ondertussen met Andy aan het werken aan de teksten en ideeën voor de website. Zodra het de huisstijl af was, waren ook de teksten en ideeën voor de website zo goed als klaar. Het brainstormen en de communcatie heen en weer met Andy zorgde voor een soepel en gesmeerd process in het algemeen, waar door het project geheel
op rolletjes liep.

Het resultaat

Het ontwerp voor Andy Janssen bouwkostenadvies is duurzaam en herkenbaar. Het logo valt op en vat duidelijk samen waar de onderneming om gaat.

Het project is erg gewaardeert door zowel Andy als de mensen om hem heen. Het logo, de website en de visitekaartjes gaan weer volledig met de tijd mee en Andy hoeft zich niet langer zorgen te maken over de functionaliteit van zijn website.

Door dit project hoeft Andy minder tijd te besteden aan het beantwoorden van mogelijke vragen die potentiele klanten kunnen hebben, omdat de website nu duidelijk aan geeft hoe divers en groot het aantal diensten is wat Andy Janssen levert. Daarnaast geeft de website duidelijk de ervaring van Andy weer, en is de diversiteit aan projecten duidelijk zichtbaar door de "projecten" pagina.

De ervaring van Andy Janssen bouwkostenadvies

Ook een prachtig op maat gemaakt project?

Wat is de naam van uw bedrijf of organisatie?
Wat doet uw bedrijf of organisatie, en wat voor soort doelgroep heeft het?
Waar kan Nerdje.nl uw mee helpen? (meerdere opties mogelijk)
Wanneer kunnen we u het beste bereiken?

CONTACT

E-mail

Info@nerdje.nl

Bel Ons

+31 6 407 189 80

Social Media

De klanten van Nerdje.nl beoordelen ons met een

4.2/5

5/5

(6 beoordelingen)

Branding & Webdesign

Andy Janssen Bouwkostenadvies

Branding en een moderne website

Voor Andy Janssen Bouwkostenadvies

Voor Andy Janssen Bouwkostenadvies hebben wij de het logo, de website en de visitekaartjes mogen maken. Dit project kwam uit stand door de vraag van Andy Janssen of wij konden helpen met het realiseren van een digitaal visitekaartje, namelijk de website.

Het voornaamste doel van Andy met deze website was om mogelijke opdrachtgevers meer informatie te kunnen bieden op het gebied van bouwkostenadvies, door zijn jaren lange ervaring en de grote hoeveelheid aan connecties in de sector, was marketing niet van belang.

Andy Janssen Bouwkostenadvies biedt advies op het gebied van de bouwsector aan een groot scala aan klanten: Grote bouwbedrijven, gemeentes, grote transport bedrijven, sportclubs en particulieren.

Andy Janssen Bouwkostenadvies is een van de weinige volledig onafhankelijke adviseurs op het gebied van bouwkostenadvies in de regio. En wint daar door veel vertrouwen van een groot aantal partijen.

Dit project in het kort

De uitdaging

(1) Een moderne en duurzaam ogend / specialisties logo & huisstijl,
(2) met een bijpassende, snelle en informatieve website,
(3) Ontwerp van visitekaartjes, (4) Fotografie om te gebruiken op
de website.

Omdat Andy Janssen zijn bedrijf al vele jaren ervaring heeft was marketing niet van belang, en lag de focus vooral op het informeren van mogelijke klanten die door connecties van Andy Janssen naar zijn website verwezen zouden worden. Vandaar dat het van belang was om de mogelijkheden van de diensten van Andy Janssen zo duidelijk en zo breed mogelijk weer te geven.

De aanpak

Een goed project begint uiteraard met een goede branding, uiteraard begon het met het logo. Na een groot aantal variaties van kleuren in het logo op te sturen naar Andy kwamen we uit bij de kleur groen, voornamelijk om het duurzame aspect in het werk van Andy te belichten. De groene kleur in de huisstijl is meegenomen naar de website en de visitekaartjes.

Terwijl er aan de huisstijl en de visitekaartjes werd gewerkt, waren we ondertussen met Andy aan het werken aan de teksten en ideeën voor de website. Zodra het de huisstijl af was, waren ook de teksten en ideeën voor de website zo goed als klaar. Het brainstormen en de communcatie heen en weer met Andy zorgde voor een soepel en gesmeerd process in het algemeen, waar door het project geheel op rolletjes liep.

Het resultaat

Het ontwerp voor Andy Janssen bouwkostenadvies is duurzaam en herkenbaar. Het logo valt op en vat duidelijk samen waar de onderneming om gaat.

Het project is erg gewaardeert door zowel Andy als de mensen om hem heen. Het logo, de website en de visitekaartjes gaan weer volledig met de tijd mee en Andy hoeft zich niet langer zorgen te maken over de functionaliteit van zijn website.

Door dit project hoeft Andy minder tijd te besteden aan het beantwoorden van mogelijke vragen die potentiele klanten kunnen hebben, omdat de website nu duidelijk aan geeft hoe divers en groot het aantal diensten is wat Andy Janssen levert. Daarnaast geeft de website duidelijk de ervaring van Andy weer, en is de diversiteit aan projecten duidelijk zichtbaar door de "projecten" pagina.

De ervaring van Andy Janssen Bouwkostenadvies

Ook een prachtig op maat gemaakt project?

Wat is de naam van uw bedrijf of organisatie?
Wat doet uw bedrijf of organisatie, en wat voor soort doelgroep heeft het?
Waar kan Nerdje.nl uw mee helpen? (meerdere opties mogelijk)